Diensten

Meer clicks, leads en conversies middels online adverteren | adverteren op verschillende online kanalen uitbesteden

Home » Diensten » Online adverteren

Met online adverteren kun je op verschillende digitale kanalen daar zijn waar je doelgroep is. Online advertenties leveren je clicks, leads en conversies op.

Online advertising zorgt voor je groei van je bedrijf!

Groeien betekent investeren. Investeren betekent ergens geld in stoppen met de verwachting er groei voor terug te krijgen.

Door online te adverteren investeer je in de groei van bedrijf.

Online adverteren uitbesteden

Online adverteren diensten

U

Google Ads uitbesteden

Online adverteren op het platform waar 95% van de zoekopdrachten wordt uitgevoerd.

Google Search, Display en Google Shopping. 

LinkedIn adverteren

Zeer gericht jouw doelgroep targetten op het zakelijke platform. 

Selecteer je doelgroep op basis van branche, grootte bedrijf, senioriteit enz.

YouTube adverteren

YouTube de zoekmachines voor video. Bekijkt jouw doelgroep hier ook wel eens een video?

Jouw advertentie aan het begin van of tijdens een pauze van een specifieke video.  

Facebook adverteren uitbesteden

Alle vele jaren het platform waar miljoenen mensen dagelijks gebruik van maken.

Richt je advertenties op demografische-, werk – of interesse gerelateerde segmentatie.

Instagram adverteren

Onderdeel van Facebook. Te benaderen via Facebook advertentiebeheer. Net weer een andere doelgroep dan Facebook.

Optimaliseer je advertenties voor Instagram.

Pinterest adverteren

Inspiratie op doen. Maar dan van jouw producten, toch?

Middels Pinterest advertenties kun jij die inspiratie bieden die jouw doelgroep zoekt.

Omzet missen of online adverteren uitbesteden aan EVEReONE

Het is altijd goed om enige digitale kennis in huis te hebben, aangezien marketing online gebeurt en jij online marketing nodig hebt.

Om het maximale rendement uit je advertenties te halen is ons advies:

Vraag hulp bij je online advertenties

Net als bij zoekmachine optimalisatie kom je echt wel een eindje, maar vergt het up-to-date kennis en ervaring om er echt alle uit te halen.

En, het is geen one-off. De advertenties dienen aan de hand van de prestaties geoptimaliseerd te worden. Net zoals bij zoekmachine optimalisatie, vraag maar aan onze SEO specialist 😉

Die kennis en ervaring doe je op als je er frequent mee werkt, opleidingen volgt en je erin verdiept.

Volgens mij ben jij al druk genoeg om de beste in jouw vak te worden. Laat het online adverteren dan aan ons over.

Neem contact op.

De vervolgstappen zijn als onderstaande.

We hebben eerst samen een gesprek. Over jouw situatie.

  • Wie ben je, wat doe je, waarom?
  • Wie is je doelgroep?
  • Wat is het probleem van je doelgroep?
  • Met welke producten/diensten los je dit probleem op?
  • Op welke platformen zoekt je doelgroep naar de oplossing voor hun probleem?
  • Welke specifieke eisen/wensen heb je voor je advertenties?
  • Wat is je budget?
  • Welk doel heb je met adverteren?

Aan de hand van de antwoorden op bovenstaande vragen bepalen we samen met jou de beste strategie en zetten we de advertenties op.

Aan de hand van de resultaten optimaliseren we je advertenties voor het maximale resultaat.

Online adverteren met Google Ads

Wat is online adverteren?

Online adverteren is het adverteren op het internet daar waar je doelgroep is. 

Ja, het is belangrijk dat je weet wie je doelgroep is. 

Een online advertentie heb je zo opgezet. Er zijn vele platformen en vaak snelle mogelijkheden “promoot nu” om een advertentie te maken. De vraag is of je daarmee succesvol gaat zijn. 

Online advertenties zet je in om er iets voor terug te krijgen. Investeren, gericht op je doelgroep met de juiste boodschap op het juiste moment, met kennis van het platform waar je adverteert.

Alleen dan zet je de investering in online advertenties om in meer leads en conversies voor je bedrijf. 

Waarom online adverteren?

Met online adverteren kun je verschillende doelen hebben; naamsbekendheid vergroten, meer bezoekers naar je website, het verkrijgen van leads, producten/diensten verkopen enz.

Met online advertenties heb je de mogelijkheid om heel gericht op specifieke momenten en op specifiek plaatsen een boodschap over te brengen.

Ook als je dit via organisch verkeer (nog) niet voor elkaar krijgt. Via betaalde advertenties kun je dat dan wel.

Heel gericht kan zijn; op geografische locatie, demografie, beroep, bedrijven, branches enzovoort of bezoekers van (bepaalde pagina’s) van je website. Of zelfs bezoekers van websites zoals van je concurrenten. Met Google Ads kun je in Google Search adverteren als iemand zoekt op bepaalde woorden.

Op specifieke momenten kan zijn op bepaalde dagen en tijden, maar ook als er een event is of als iemand je website heeft bezocht.

Je kunt op de verschillende platformen op specifieke plaatsen adverteren. Vaak op plaatsen waar je met organisch verkeer niet kunt komen. Zo kun je bijvoorbeeld met Google Ads bovenaan de zoekresultaten verschijnen.

En, je weet hoe belangrijk het is om bovenaan in Google te verschijnen toch?

Bovenstaande gerichtheid, locatie en momenten maakt dat adverteren een belangrijke stroom van leads en conversies kan zijn.

Ja, het kost geld, maar indien goed gedaan, levert online adverteren je geld op.

Vormen online advertising

Je kunt op verschillende platformen met verschillende type advertenties adverteren.

Onderstaand vind je 9 vormen van online advertising:

  1. Google Search Ads – adverteren in de zoekresultaten van Google op het moment dat jouw potentiële klanten op specifieke woorden zoeken. Je kunt een directe relatie leggen tussen de zoekintentie van iemand en jouw advertentie.
  2. Google Display Ads – met Display kun je afbeeldingen of video’s op een  een website tonen, gerelateerd aan jouw zoekwoorden. De relevante websites kun je zelf kiezen of door Google laten bepalen. Display kun je tevens inzetten om bezoekers van je website te retargetten. Zo komen bezoekers van je website nogmaals in contact met je producten/diensten waarmee jij hun problemen oplost.
  3. Google Shopping – indien je producten verkoopt kun je middels Google shopping je producten bovenin de zoekresultaten en in het menu “shopping” aanbieden.
  4. YouTube adverteren – op “de” zoekmachine voor video adverteren aan het begin of bij een onderbreking van een video. Het is tevens mogelijk een specifieke, zeer relevante, video te targetten.
  5. LinkedIn adverteren – het zakelijke platform voor connecties tussen mensen en bedrijven en mensen. Je kunt hier heel gericht mensen targetten op grootte bedrijf, bedrijfsnaam, branche, rol, senioriteit enz.
  6. Facebook adverteren – adverteren op het platform waar, nog steeds, dagelijks miljoenen mensen hun tijd doorbrengen. Je kunt targetten op geografie, demografie, werk, interesses enz.
  7. Instagram adverteren – middels facebook advertising kun je adverteren op Instagram. Een andere doelgroep dan op Facebook.
  8. Pinterest – Als je aan Pinterest denkt denk je aan; … plaatjes, korte video’s, inspiratie. Wat als jouw inspiratie voor jouw doelgroep op het juiste moment wordt getoond?
  9. Twitter – volgt jouw doelgroep verschillende mensen en onderwerpen om snel op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen. Past jouw advertentie daar tussen?

Met welke vorm van online advertising zou jij je doelgroep het beste kunnen benaderen?

Is dat één vorm of zijn dat er meerdere?

Online adverteren kosten

Hmmm, wat zijn de kosten om online te adverteren?

Hoe gaan we daar eens antwoord op geven.

Er zijn vele verschillende vormen van adverteren en vele variabelen die de werkelijke kosten bepalen.

Onderstaand toch een poging om de kosten voor online adverteren specifiek te maken.

Ga bij alle soorten advertenties uit van €10 per dag, voor minimaal een week, om mee te starten. Dit budget is toereikend om de advertentie aan de praat te krijgen en om voldoende testresultaten op te bouwen.

Aan de hand van je testresultaten kun je de advertenties optimaliseren, inclusief je budget.

En, ja, je kunt op verschillende platformen ook al adverteren voor €1 per dag.

Bovenstaande kosten betreffen de kosten voor de advertenties zelf. Bij ons, maar ook bij andere bureaus heb je ook kosten voor; opstarten en opzetten en optimaliseren.

Bij EVEReONE B.V. weten we dat online succes bestaat uit meerdere acties, voor een langere tijd op verschillende online kanalen.

Om die reden werken we graag samen met jou middels een vast bedrag in de maand voor een pakket aan activiteiten die nodig is om jouw succesvol te maken.

Schaarste bij online adverteren

Online adverteren met een partner

Wat kun je verwachten van onze samenwerking bij online advertising?

  • Korte communicatielijnen – samen worden we online succesvol
  • Doelgerichtheid – jouw online doelstellingen behalen staat voorop
  • Professionele aansturing – effectieve en efficiënte aansturing
  • Best practices – jouw advertenties worden opgezet en geoptimaliseerd volgens de best practices
  • Vaste prijs – je weet waar je aan toe bent.

Ga voor een succesvollen online advertenties met een doeltreffende, voorspelbare en plezierige samenwerking.