Home » Blog » Social media » Hoeveel kost social media uitbesteden?

Social media uitbesteden levert je meer zichtbaarheid, leads en tijd voor focus op je bedrijf op. Hoeveel kost social media uitbesteden eigenlijk?

De kosten voor social media uitbesteden bedragen tussen de €200 – €750 per maand.

Natuurlijk zijn deze kosten geheel afhankelijk van de inhoud van de dienstverlening.

De variabelen die je tegenkomt zijn voornamelijk:

  • Aantal berichten per week
  • Aantal social media kanalen
  • Wel/geen rapportage
  • Wel/geen periodiek overleg

Bedenk wat je nodig hebt en stem het af met het betreffende bedrijf. Minimaal twee bedrijven spreken, zodat je kunt vergelijken is altijd goed om te doen.

TIP: kies een partij uit die zorgt voor herkenbare, relevante, doelgerichte social media marketing die past binnen je gehele online marketing strategie. Je wilt groeien met je bedrijf, dus social media uitbesteden is onderdeel van een integrale aanpak.

Kosten social media uitbesteden bij EVEReONE

Het behalen van je groeidoelstellingen van je bedrijf via social media, kost tijd en vraagt om online marketing en social platform kennis.

Social media uitbesteden helpt je bij het realiseren van je doelstellingen, waarbij jij focus kunt houden op het runnen van je bedrijf.

Je kunt je social media aan EVEReONE uitbesteden tegen onderstaande kosten en inhoud.

Bij het uitbesteden van jouw social media kun je bij EVEReONE rekenen op een social media strategie die aansluit bij je totale online marketing strategie. Doelgericht, herkenbaar en relevant word je zichtbaar op social media.

Jouw website is cruciaal voor de groei van je bedrijf. Wil jij weten hoe jij leads en dus geld kunt verdienen met je website?

Natuurlijk wil ik een website, die geld oplevert voor mijn bedrijf en SCHRIJF me in voor de GRATIS training.

Versnellen

Je bedrijf promoten op social media is een MUST voor de continuïteit en groei van je bedrijf.

Wil je maximaal versnellen, besteed je social media dan aan ons uit.

Dat scheelt jouw tijd en je bent verzekerd van de juist strategie en platform kennis.

Dat levert maximale zichtbaarheid, naamsbekendheid en nieuwe klanten op.

Lees ook ‘Hoe vaak posten op social media als bedrijf?’

Raymond Werner

Oprichter, Groei manager

Mensen blij maken. Doelen bereiken. Puzzelen met onuitputtelijk doorzettingsvermogen, totdat de oplossing er is. Daar wordt hij blij van.

Met 18 jaar ervaring in de online wereld weet hij aardig de weg. Raymond is gespecialiseerd in online strategie, (local) seo, online adverteren en delivery.